ponedeljek, 16. avgust 2010

"Očiščevalne" afirmacije zaključek

Globoko v središču mojega bitja izvira brezmejen vrelec ljubezni. Zdaj tej ljubezni dovolim, da prikipi na površje. Napolnjuje mi srce, telo, um, zavest in moje celotno bitje. Iz mene izžareva na vse strani in se pomnožena vrača k meni. Več ljubezni uporabljam, in dajem, več je imam in še več jo lahko dam. Zaloga je neskončna. Ko ljubim, se počutim dobro, napolnjuje me radost.
Rada se imam, zato ljubeče skrbim za svoje telo. Ljubeče ga hranim s krepilno hrano. Ljubeče ga napajam z dobro pijačo. Negujem ga in z ljubeznijo oblačim, telo pa se mi ljubeče odziva s čvrstim zdravjem in vitalnostjo.
Rada se imam, zato skrbim, da živim v udobnem domu, ki izpolnjuje vse moje potrebe in v katerem se dobro počutim. Sobe napolnjujem z vibracijo ljubezni, tako da vsak, ki vstopi, tudi jaz, začuti to ljubezen in ga ljubezen napoji.
Rada se imam, zato se ukvarjam z delom, ki ga z užitkom opravljam in pri katerem koristno uporabljam svoje talente in sposobnosti. Delam z ljudmi in za ljudi, ki jih imam rada in ki ljubijo mene. Dobro zaslužim.
Rada se imam, zato se vedem ljubeče in imam vse rada, saj vem, da se mi to, kar dajem, pomnoženo vrača. V svoj svet privabljam le ljubeče ljudi, kajti oni so ogledalo mene same. Rada se imam, zato si odpuščam. Preteklost in vse pretekle dogodke puščam za sabo. Svobodna sem.
Rada se imam, zato živim povsem v sedanjosti. Vsak trenutek, ki ga doživim, je dober. Vem, da je moja prihodnost svetla, radostna in varna, kajti jaz sem ljubljeni otrok vesolja in vesolje zdaj in za vekomaj ljubeče skrbi zame.
Res je tako.

(Življenje je tvoje-Louise L. Hay)

Ni komentarjev:

Objavite komentar