ponedeljek, 5. julij 2010

OBLJUBLJAM SI

Obljubljam si:
-da bom tako močna, da nič ne bo moglo skaliti mojega miru;
-da bom vsem, ki jih bom na poti srečala, govorila o zdravju, sreči in uspehu;
-da bom prijateljem pokazala, da so nekaj posebnega;
-da bom v vsaki stvari videla pozitivno stran in moj optimizem uresničevala;
-da bom razmišljala le o najboljših stvareh, delala za najboljše in pričakovala le najboljše;
-da bom prav tako navdušena nad uspehom drugih kot nad mojim;
-da bom pozabila na pretekle napake in šla naproti prihodnjim uspehom;
-da bom vedno izražala dobro voljo in vsakemu živemu bitju na moji poti podarila nasmešek;
-da se bom toliko posvečala na izboljševanju sebe, da ne bom imela časa za kritiziranje drugih;
-da bom prevelika, da bi me skrbelo, preveč plemenita, da bi se jezila, premočna, da bi me bilo strah, in presrečna, da bi pustila težavam, da me tarejo;
-da bom imela dobro mnenje o sebi in da bom to kazala svetu z dejanji in ne z besedami;
-da bom živela v prepričanju, da so vsi na moji strani, dokler bom zvesta najboljšemu v meni.
(Joe Vitale: KLjuč oz. Christian D. Larson :Your Forces And How To Use Them 1912)

Ni komentarjev:

Objavite komentar