četrtek, 8. julij 2010

KREATIVNA DELAVNICA

Všeč mi je da sem tu, kajti prepoznavam vrednost in moč sedanjega časa. Zelo dobro se počutim tu. In vidim se kot nekakšen popoln izbor, za katerega vem, da sem ga sama ustvarila in zagotovo sama izbrala. Sem polna energije, neumorna, resnična in grem skozi življenje brez upora. Vidim se, kako potujem po tej sliki, kako vstopam in izstopam iz avtomobila, kako stopam v hišo in iz nje, se pogovarjam z ljudmi, kako grem v dogodke in jih zapuščam. Vse poteka lahkotno, udobno in srečno. Vidim se, kako privlačim le tiste, ki so v sozvočju z mojimi nameni. In čedalje bolj ozaveščam, kaj si želim. Vidim se, da sedem v svoj avto in se peljem ter pridem na cilj zdrava, sveža in pravočasno, pripravljena narediti vse, kar je potrebno. Vidim se lepo oblečeno, kot sem izbrala.
Lepo je vedeti, da ni pomembno kako ravnajo drugi ali kaj si mislijo o mojem delu. Pomembno je, da sem si všeč. In ko se vidim v taki podobi, gotovo taka sem. Prepoznavam, da sem neomejena na vseh področjih življenja. Imam neomejen bančni račun. Nimam nobenih finančnih omejitev. Vse svoje odločitve sprejemam na osnovi tega, če to želim doživeti ali ne, ne na podlagi tega, če si lahko privoščim. Vem, da sem magnet in da privlačim, kar izberem, katerikoli nivo Izobilja, izberem popolno in stalno Izobilje, ker razumem, da v Vesolju ni omejitev za bogastvo in da drugi nimajo nič manj, ko privlačim k sebi Izobilje. Za vse je vsega dovolj. Nobene potrebe ni, da bi imela skrite zaloge. Karkoli želim ali potrebujem, zlahka dobim. Obstajajo neomejene zaloge denarja in Izobilje vseh vrst, vse mi je na razpolago.
Vidim se, kako me obkrožajo ljudje, ki si kot jaz želijo rasti in sem jih pritegnila k sebi, pripravljena dovoliti jim, da so, delajo in imajo, karkoli si želijo. Vidim se, kako se srečujem z drugimi, se pogovarjam, smejim in uživam v tem, kar je v njih popolno, ko oni uživajo ob tem, kar je popolno v meni. Cenimo drug drugega. Nihče ne kritizira in ne opaža neželenih stvari.
Vidim se popolnoma zdravo, v popolnem razcvetu, v cenjenju fizičnega življenja, ki sem si ga tako želela, ko sem se odločila, da bom fizično Bitje.
Veličastno je biti tukaj, se odločati s svojim umom in dostopati do moči Vesolja z Zakonom Privlačnosti. In čudovito stanje bivanja privlači še več tega. Dobro je. In zabavno. Zelo mi je všeč.

Zdaj pa je moje današnje delo opravljeno.
Zapustila bom svojo ustvarjalno delavnico in izkoristila preostanek dneva za iskanje še več stvari, ki so mi všeč. Moje delo je končano.

(Jerry and Esther Hicks: Prosite, dano vam je)

Ni komentarjev:

Objavite komentar